1 Kasım 2010 Pazartesi

Tuzu Biberi







23 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Neclacığım emeklerine sağlık senin resimlerin tariften önce beni bitiriyor tablo gibi seyrediyorum ellerine sağlık ...

umutluhayat dedi ki...

canım sen varsan bu dergibnin tadına doyum olmaz.kutlarım.sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

seve seve :)

Hatice dedi ki...

Neclacım harika:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nefiss!Elinize saglik...

ipek dedi ki...

Neclacım ellerine sağlık.

çeşnici Handan dedi ki...

Neclacığım yine harika olmuş ellerine sağlık canım.

nesrin dedi ki...

Sizinle daha güzel olmustur hersey. Basarilar, sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

Narinim aramıza hoşgeldin seni TuzBİBER de görmekten inanılmaz mutluluk duydum

Unknown dedi ki...

Narin'im nasıl güzel olmuş dergi, tam inceleyemedim ama. Bakıcam sonra. Senin tariflerinin hepsi birbirinden güzel hele o işkembe çorbası.. Diğer arkadaşların ve senin, hepinizin ellerine sağlık..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Aramıza hoşgeldin canım. Çok beğendim tarifleri:))

kalpkurabiye dedi ki...

ah canım ablam benimm aşık kız geldi sanaa:))
sen olursun da bakmazmıyızz:)

yeşim dedi ki...

canısı tam isabet olmuş senin yazıların çok keyifli..seni zevkle takip edicem...(sen çok iyi bir blogcusun biliyorsun değilmi)öptümmm.

Tijen dedi ki...

Harika haber Necla'cığım, memnuniyetle buyururuz elbette!

meltem beker dedi ki...

kutlarım Neclacım gelmezmiyiz hiç:)
Ellerine emeğine sağlık
sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Necla fotoğraf inanılmaz güzel.Yemeğin detaylarını veriyor!
çok beğendim çok
ellerine sağlık

Nehir Butik Pasta dedi ki...

sen varsan daha da lezzetlenmiştir dergi
tebrikler arkadaşım

evatolyesi dedi ki...

Çok güzel buyurmuzmıyız memnuniyetle:)
Sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

Ben de atlıyorum böyle cezbedici sandal resmine daveten :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Fotografı bende çok beğendim. Ellerine kollarına sağlık canım benim.
Sevgiler :)

Cafe Pepela dedi ki...

Buyurmaaa mı ! :)
Ellerine sağlık,kutlarım canım.

made in funda dedi ki...

HARİKASIN CANIM.MAŞALLAH SANA..YAPTIĞIN HER YEMEK HER PASTA VB....ÇOK ŞIK ÇOK YENİLESİ.

dokuzuncubulut dedi ki...

Tebrikler Necla Hanım. Tariflerinizin hepsini okudum bile. Ellerinize, emeğinize sağlık. Tarifleriniz de, dergide çok güzel olmuş.
Sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin